Passande bild till passande text

Min natt har varit allt annat än bra ,har extremt svårt att somna om nätterna. Det är då min hjärna går på högvarv och den vägrar att koppla av. förstår inte riktigt varför .
Man tänker på allt och ingenting , vilka val man ska göra i livet och vad det får för konsekvenser om jag väljer det ena eller det andra valet.

Känns som jag lever i en bubbla, jag vet inte varför jag beteer mig på vissa sätt eller säger vissa saker, eller känner andra saker.

Anyway , min lunch igår var helt underbar. Sallad. Visst visst tänker ni , MEN det var en sån "välj själv" sallad.
I alla sallader ingick sisbergssallad, tomat och gurka , sen fick man välja 5 ingredienser av 40 olika!
Fatta att det var svårt! Men vilken sallad jag fick sen cå!

Eftersom jag är så trött idag får ni en passande bild

/molnsken - Sveriges musikblogg
Feedback
Mynnie säger:

gud vad bra med en bra natt :D

2011-08-11 / 10:17:21
URL: http://mynnie.blogg.se/

Skriv vad du tycker !:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!